donderdag 15 juni 2017

voetmodel

Op vakantie vorig jaar was Romy flink gevallen bij het zwembad. Het genieten lukte haar die vakantie niet echt meer. Ik heb daarover toen een blog geschreven (hier terug te lezen ).

Nu kreeg ik een lieve mail van de firma Ockyz. Ook zij hadden de blog gelezen en boden heel lief aan Romy hun Sweakers te laten proberen. Dit zijn antislip zwemsokken. Dat klinkt niet verkeerd!

Met de woorden 'Deze staan leuk bij mijn badpak!', werden op de website de zwemsokjes met een roze bloemetje erop uitgekozen. De dag erop lagen ze al in de brievenbus en werden ze enthousiast in de zwemtas gegooid. Voor het eerst heeft mevrouw echt eens zin in zwemles!

Na een hoop gefriemel met tenen (tip: niet vergeten te kijken welke sok links en welke rechts moet) stapt Romy die vrijdag stoer uit het kleedhokje. Hand in hand zoals altijd. Maar deze keer niet onderweg in spagaat of samen glijdend langs de douches. Tevreden komen we bij de rand van het zwembad aan en gaat Romy rustig op de rand zitten. De roze sokjes trekken veel bekijks, maar dat komt ook omdat Romy uitgebreid poseert met haar nieuwe sokjes. 'Ik zou best een goed voetmodel kunnen zijn!' beslist ze dan ook snel voordat de les begint.

Als ik haar drie kwartier later weer uit het zwembad haal ben ik benieuwd hoe het is bevallen. 'Het was even wennen in het begin maar daarna voel je ze niet meer.' zegt Romy terwijl ze geniet van de warme douchestraal. 'De badmeester vond het ook wel handig, want mijn roze voetjes vielen lekker op in het water' lacht ze. Ik trek haar snel onder de douche vandaan voordat ze nog een keer op het knopje drukt. Terwijl we teruglopen naar het kleedhokje, glijd ik bijna onderuit door de straal van de douche die doorgelopen is. 'Die stomme blauwe hoesjes ook' zeg ik mopperend tegen mezelf als ik in het hokje deze uittrek. 'Jij moet deze sokjes gewoon ook nemen mama' zegt Romy met een serieus gezicht. 'Dan glijd je ook niet meer uit!.....Denk alleen niet dat je een voetmodel kunt worden. Jouw voeten zijn echt véél te groot!'

En bedankt Romy....


Maar even serieus....Ockyz ontzettend bedankt voor deze sweakers, wij gaan deze zomer met een gerust hart op vakantie!

En wie weet jij ook! Ik mag namelijk 4 x een kortingscode van 10 euro aan jullie uitdelen. Like & deel deze blog. Maandag 19 juni om 20 uur wordt er geloot!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten